Centrum.sk propaguje manželskú neveru, reklamu na ňu zobrazuje aj v emailovej službe

Centrum.sk je jeden z najväčších portálov na Slovensku. Denne ho navštívi 180 tisíc ľudí (podľa AIMmonitor.sk). Je to tiež jeden z najväčších slovenských poskytovateľov emailu zdarma.

Po prihlásení do emailovej schránky sú zobrazené odkazy na články rôznych magazínov. Dnes bol medzi nimi článok s nadpisom: “Má manželku? Prečo si s ním začať?”

Článok skutočne obhajoval vzťah ženy so ženatým mužom. A celkom nezmyselne bol zaradený v kategórii “Rodinný život”.

Úroveň odkazovaných článkov, zobrazovaných v emailovej schránke (nie iba po prihlásení, ale aj v ostatných častiach schránky) posledný rok či dva klesá hlbšie a hlbšie. Obsah článkov sa niekedy blíži k pornografii, a to aj obrázkami, ktoré sú v emailovej schránke pri väčšine článkov. Ak neveríte, pozrite sa na hlavnú stránku Centrum.sk.

Možno aj to je dôvod, prečo návštevnosť Centrum.sk klesá (podľa Alexy). A môže klesnúť ešte viac. Pomôcť môžete jednoducho. Pošlite tento článok emailom svojim známym a hlasujte zaň na vybrali.sme.sk.

Niekto možno povie: načo o tom písať. Komu sa nepáči, nech Centrum nepoužíva. Pravda; lenže, ak napríklad rodičia Centrum nepoužívajú a ich dieťa áno, nemusia vedieť nič o čoraz väčšej vulgárnosti, s akou sa ich dieťa denne stretáva – vo svojej emailovej schránke.

Reklamy

One response to “Centrum.sk propaguje manželskú neveru, reklamu na ňu zobrazuje aj v emailovej službe

  1. Spätné upozornenie: Nepoužívajte Centrum.sk | Ekonomický zápisník

Komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa / Zmeniť )

Connecting to %s